ROZDANIE Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie - Golden Rose






1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga zzyciawzietexd.blogspot.com
2. Rozdanie trwa od 24.02.2017 do 17.03.2017
3. Produkt, który można wygrać jest Matowa pomadka do ust w płynie z Golden Rose numer 01. PRODUKT JEST NOWY 
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem bloga: zzyciawzietexd.blogspot.com (sprawdzam). Można dołączyć w czasie trwania rozdania. 
5. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone do 3 dni od zakończenia rozdania.
6. Zwycięzca zostanie wybrany losowo.
7. Zwycięzca ma 7 dni na zgłoszenie się w celu podania adresu wysyłki. 
9. Ze zwycięzcą skontaktuje się poprzez  e-mail'a.
10. Jeśli po upływie 7 dni nie otrzymam odpowiedzi zwrotnej z adresem do wysyłki zostanie wyłoniony inny zwycięzca. 
11. Nagroda zostanie wysłana poprzez Pocztę Polską, wyłącznie na terenie Polski. Koszty przesyłki pokrywam ja. 
12. Rozdanie nie polega przepisom Ustawy z dn 29.07.1992 z późn. zm. o grach i zakładach.

UWAGA: Zgłaszacie się w komentarzach (wzór zgłoszenia):
Obserwuję jako: 
Mój e-mail: 

Powodzenia ;)

Marika

Share:

30 komentarze

  1. Obserwuję jako: Weronika Kopczyńska
    Mój e-mail: weronia.kopczynska@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiękna <3 !
    Obserwuję jako: moniczka 23
    Mój e-mail: monrom111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Paulina Siwulska
    Mój e-mail: paulina8761@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :)

    Obserwuję jako - Wiktoria ( z bloga COSMETIC INNOCENT)
    Mój adres e-mail - wixy122@op.pl

    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: madda
    Mój e-mail: mada.michnowicz@wp.pl

    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne rozdanie, warto powalczyć o tak wspaniałą nagrodę :)

    Obserwuję jako: Dreaminggirl_11_
    Mój e-mail: dreaminggirl_11@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: gluchdiana@gmail.com ;)
    e - mail: (taki jak powyzej)
    Biorę udział:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień, mam nadzieję, że mi się poszczęści :)
    Obserwuję jako : Aleksandraaa
    e-mail : aleksandra.blog@op.pl
    Powodzenia wszystkim :) !
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Jowita Puzio
    Mój e-mail: jowita1107@gmail.com

    Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Just Do One Step
    e-mail: rmisiek897@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Gosia Woźniak
    Mój e-mail: gosiawozniak1998@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Klaudia M
    Mój e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Agnieszka 543
    Mój e-mail: aga.543@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Istota ludzka
    Mój e-mail: emi45@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Anka Z
    Mój e-mail: ankaraax@gmail.com
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolorek i świetne rozdanie:)
    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny Blog :)
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rozdanie mam nadzieję ,że mi poszczęści :)
    Obserwuję jako: Daria Kulik ( Obserwuję od kilu miesięcy)
    Mój e-mail: onlydreams.blog@wp.pl
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rozdanie! Życzę powodzenia wszystkim osobom które biorą udział :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł! Te pomadki są świetne, sama o nich właśnie zrobiłam recenzję na blogu :D Wzięłabym udział, ale mam już ten kolorek :D Powodzenia Wszystkim.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Anna Hh
    Mój e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama w swojej kosmetyczce nie mam matowej pomadki, dlatego koniecznie się zgłaszam! :D
    Obserwuję jako: Lady Blue
    Mój e-mail: kamolx@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako brunette blog
    maja_jazdzewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Beautydorczi
    Mail:panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Gleam of Hope
    e-mail: gleam.of.hope.adnarimes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Mój e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń