Sztuczne rzęsy HIT czy KIT?

W ostatnim czasie stały się bardzo popularne.  Nie dziwi mnie to, są łatwo dostępne. Znajdziemy je praktycznie w każdej drogerii. Trzeba przyznać, że wybór jest ogromny.  Dla każdego coś się znajdzie. Również jeśli chodzi o salony kosmetyczne to posiadają one coraz to więcej metod jakimi można przedłużyć nasze rzęsy. Oczywiście jest to droższa opcja niż kupienie opakowania np.  ardell  i przyklejenie sobie ich samemu.  Lecz trzeba liczyć się z tym, że "założymy" je kilka razy i są do wyrzucenia.  Jednak wydaje mi się,  że większość kobiet wybiera tą drugą opcję. Może ze względu na nasze naturalne rzęsy, które dostają w kość przy pierwszej opcji. Jednak nie ma co się załamywać. Istnieje coraz więcej odżywek, tabletek, które podobno pomagają. Oczywiście nie wątpię w to, ale jednak trzeba znaleźć  tą odpowiednią, a rzadko to się zdarza za pierwszym razem. 

Mogę się pochwalić, że z natury mam długie rzęsy i wystarczy mi tusz, z którym się polubią i mam efekt sztucznych rzęs.  Zdaje sobie sprawę, że nie każdy ma tyle "szczęścia".  Podobają mi się ładnie wykonane, czy odpowiednio dobrane takie sztuczne rzęsy. 

 Niektóre osoby przesadzają i po prostu nie wygląda to korzystnie.




Lecz te naturalne wyglądają bardzo ładnie.



Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? 

Share:

33 komentarze

  1. mi się czasami podobają sztuczne rzęsy ale kiedy są one bardzo naturalne <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie przychylam się do sztucznych rzęs, samo słowo "sztuczne" mnie odstrasza :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to nie wygląda tak strasznie ;D

      Usuń
  3. Jak dla mnie to fajny pomysł na uzupełnienie makijażu, jeśli wyglądają one schludnie! Nienawidzę jak ktoś ma takie dwie miotły na twarzy. Prędzej kojarzy mi się to z czarownicą niż czymś ładnym. Wszystko z umiarem :)


    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :D również obserwuję ;)

      Usuń
  4. sztuczne rzęsy wyglądają ślicznie o ile nie są przesadzone, tylko takie bardziej delikatne
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i są śliczne ale to już jest kwestia gustu
    ...Ja jestem zadowolona ze swoich i raczej się nie skusze na doklejenie:-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że jesteś zadowolona ;d również pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja osobiście wolę malować rzęsy porządnym tuszem niż doczepiać, choć tak naprawdę to mam mało do gadania w tej kwestii, bo nigdy nie doczepiałam ich. Ale na Instagramie fajnie wyglądają.
    Obserwuję i czekam na kolejne posty !
    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę malować chociaż czasami się denerwuje jak np. pobrudzi mi się powieka ;D co jest bardzo częste xd Również obserwuję ;D

      Usuń
  7. Moje zdanie na ten temat jest proste: wszystko z umiarem jest piękne :) - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak od sztucznych rzęs wolę te robione u kosmetyczki- wygladają ładniej, są wygodniejsze i nie musimy się martwić, że nam się odkleją :D Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi szkoda moich naturalnych rzęs ;p również pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Ja osobiście nie przepadam za sztucznymi rzęsami, szczególnie tymi doklejanymi, są strasznie nie wygodne w użyciu. Lepsza opcją jest przedłużanie u kosmetyczki, jednak leżenie przez 2 godziny w jednej pozie jest nie dla mnie :D

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie należę to tych cierpliwych ;)

      Usuń
  10. Wydaje mi się, że dobrze dobrany rozmiar rzęs może naprawdę pozytywnie wpłynąć na nasz wygląd, osobiście nigdy nie korzystałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) niektóre kobiety naprawdę wyglądają pięknie ;)

      Usuń
  11. Ja uwielbiam rzęsy często doklejam a latem robię w salonie bo nie chcę mi się doklejać na każdą okazję a w lecie ich nie brakuje.
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U kogoś uwielbiam, ale poki co każde których uzywałam wygladały na mnie sztucznie. Za to przedłużane np. metodą 3:1 wyglądają super!

    Dodaję do obserwowanych kochana :*

    HelloFashion.pl Daj mi znać w najnowszym poście czy lubisz kabaretki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli nie dają mocno sztucznego efektu nic do nich nie mam:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad:http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog! Znalazłam wiele inspiracji, oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://mastylle.blogspot.com/
    Oczywiście zaobserwuje i będę zaglądać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już wchodzę do Ciebie ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam jako dopełnienie makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, oczy wtedy grają główną rolę w całości makijażu :D

      Usuń
  16. Jak dla mnie im bardziej naturalnie tym lepiej, ale też fajnie podkreślają makijaż. No i zapewne niesamowita wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, czasami też już nie chce mi się malować rzęs szczególnie jak nie chcą ze mną współpracować ;)

      Usuń