HAUL rossmann -55%

1. L'oreal volume million lashes


Cena: 60,99  27,45
Opinia: Bardzo dobrze współpracuje mi się z tą szczoteczką, ponieważ włoski są cienkie i krótkie dzięki czemu można dotrzeć do najkrótszych rzęs, a przy grubszych nie trzeba martwić się o pobrudzenie powieki. Wydłuża i pogrubia rzęsy. Nie osypuje się. 

2. L'Oreal, True Match


Cena: 35,99 16,20
Opinia: Wzięłam najjaśniejszy odcień (1). Fajnie kryje cienie pod oczami, przebarwienia i niedoskonałości. Rozjaśnia cerę dzięki czemu nada się również do konturowania. Długo utrzymuje się na skórze. 

3. L'Oreal True Match 



Cena: 59,99 27

Opinia: Mam odcień 2N VANILLA, 1N był bardzo jaśniutki. Jest lekki więc idealny na co dzień. Dość dobrze kryje. Długo się utrzymuje.Trochę wysusza więc nie jest odpowiedni dla osób mających suche skórki, bo je podkreśla. 


A Wam co udało się kupić na promocji?

Share:

10 komentarze

  1. ja kupiłam tusz Lash Sensational i korektor z Manhattan

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki wybrałaś :D Udało mi się kupić całkiem sporo rzeczy. Wszystko dzięki mało popularnemu Rossmannowi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam podkład z Rimmela Lasting Finish i tusz z Wibo, jednak nie mogłam nigdzie dorwać rozświetlacza ani z Lovely, ani z Wibo, na które polowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak jest różnica paru złotych między -49 a -55 ;)
    Świetnie wygląda ta mascara! Ja jak kupuję tusz, to zawsze patrzę na opakowanie, a dopiero później na szczoteczkę :D Złe opakowanie, dobra szczoteczka - nie kupuję :D !
    Życzę miłego wieczoru!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo podkład naprawdę opłacało się zakupić :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poluję na podkład bourjois healthy mix, ale chyba zrezygnuje z promocji Rosmanna. Przerażają mnie te liczne kolejki do szafek poszczególnych marek, brak odcieni, a także uszkodzenie pozostałych. Jedna wielka tragedia. Już od roku nie korzystam z tych promocji, szkoda czasu.. Super, że Tobie się udało!

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie byłam na wojnie haha xd
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobał mi się ten tusz do rzęs.Mój jest beznadziejny dlatego poszukuje czegoś lepszego. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten podkład, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten podkład kupiłam na promocji w listopadzie i sie sprawdza, a teraz testuje provoke z dr Ireny Eris :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń